محل تبلیغات شما

دوره بازاریابی محور در سیستم همکاری در فروش چیست؟

مفهوم سیستم همکاری در فروش با گزارش سالانه شرکت جنرال الکتریک در سال 1952 و در دهه 60 و 70 میلادی ظهور پیدا کرد. در گزارش سالانه جنرال الکتریک به سهامداران بیان‌شده بود که کارکنان حرفه‌ای شرکت (که در آن زمان همگی مرد در نظر گرفته‌شده بودند)، باید کالا را به شیوه‌ای که مشتری می‌خواهد، قیمت و نحوه‌ پرداخت موردنظر او و نیز زمان و مکان دلخواه او تولید کنند.

فرض بر این است که دستیابی به اهداف بازاریابی اینترنتی برای سیستم همکاری در فروش به شناسایی و تأمین نیازهای بازار هدف بستگی دارد. بر اساس این تعریف است که مفاهیم تحقیقات بازار، بخش‌بندی، هدف‌گیری مشتریان و خلق ارزش مطرح می‌شود. به‌عبارتی‌ دیگر، برای شناسایی نیازهای مشتریان، بازاریابان به گردآوری و تجزیه‌وتحلیل اطلاعات در قامت تحقیقات بازاریابی اینترنتی و سیستم همکاری در فروش می‌پردازند. بر مبنای آن، آمیخته محصول را طراحی و به جامعه هدف خویش عرضه می‌کنند.

سیستم همکاری در فروش لباس نه

http://pcparsii.loxblog.com/post/2/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%20%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%DA%A9%20%D9%88%20%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3.htm


اشکان

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
فیلم سریال سالیان سفر دانلود نمونه سوالات درسی اجناس فوق العاده https://ooscafe.com گل سنگ شب های تاریک اتاق زیر شیروآنی معرفی کالا فروشگاهی نقاشی ساختمان